160120

Under julledigheten passade vi på att fixa lite saker här hemma som vi har skjutit på. Min man hade fixat hem några bättre tvättställningarna som monteras på väggen och nu sitter dom äntligen på plats. Vilken skillnad det blev på yta och skönt med lite höjd på ställningarna. Vi har även monterat en till hylla så jag kan ha alla viktiga papper i tvättstugan istället för i en massa olika lådor. Hatar att ha en massa papper i lådorna i köket utan där vill jag bara ha sånt som ska vara i köket. Nu måste jag bara köpa fler lådor och få lite ordning på allt så kommer det bli bra när det är klart. 
 
 
När ställningar är infällda
 
Hyllorna ovanför vattenmätaren 

Nästa hus kommer jag planera för en större och lyxigare tvättstuga. Är sugen på en helkaklad tvättstuga och inga vattenmätare m.m ska vara monterat där inne. Tvättställningarna ska självklart med och 2 tvättmaskiner är ett måste
#1 - - Lb:

Smarta tvättställninar! Vart har ni köpt dom?

Svar: Hej! Man kan tyvärr inte köpa dom utan min man har fått dom från sitt jobb
Madeleine Eriksson