150328

Såhär vart vårt sovrum. Totalt med sovrum och klk så vart det ca 16 kvm. Vi har inget jätte rum men vi sover bara där så det räcker med att få plats med en säng och tv. Vi har heltäckningsmatta och det är så skönt för fötterna och ja jag förstår att folk undrar om vi är knäppa för jag sa samma sak själv för ett par år sedan men mattan är bara satt med dubbelhäftande tejp längst kanterna så om vi ångrar oss så kan vi bara riva upp mattan och lägga golv.
(kul att överkastet ser sjukt skrynkligt ut) 
Jag fick ge mig när det gällde att ha sängkläderna i min klk för vi fick inte in en till garderob i tvättstugan tyvärr. När vi planerade huset från början så ville jag ha en klk på minst 15 kvm men det gick inte alls så jag fick nöja mig med 7 kvm. Om vi skulle bygga hus igen så blir det ett större hus och med en jätte stor klk till bara mig =)