150301

Redan söndagkväll och imorgon är det dags att jobba igen. Skulle vilja ha semester nu och åka någonstans varmt i typ 2 veckor och bara få vila upp mig lite. Det märks på mitt minne att jag har varit stressad ett tag för jag glömmer bort att barnen har träningar så grabbarna har missat sin innebandy i 5 veckor. Hur svårt ska det vara att komma ihåg saker men tydligen är det de. Jag glömmer även bort läxor som ska in i skolan, mina egna möten och om barnen har tandläkartid så nu ska vi fixa en tavla till hallen så jag kan skriva upp alla måsten och tider så jag inte glömmer bort en massa viktiga saker.  
 
Igår var min syster här med barnen och lekte och det var skönt med sällskap för mannen var iväg på äventyr med sina kompisar och ramlade in sent i natt. Jag tog med mig min minsta och syrrans äldsta och kollade på big hero 6 och den var riktigt bra. Sen vart det att åka hem och slappa i soffan för jag är galet trött hela tiden. Varje fredag och lördag somnar jag typ 22 men söndagar har jag ofta svårt att sova och somnar alltid alldeles försent.
 
Idag har vi (min man) fått upp handtag på skåpluckorna runt kylen och frysen. Tanken var att inte ha några och köra tryckknappar men barnen gillade det inte alls så efter att vi velat ett tag så bestämde vi oss för att köra på silver/kromad färg på handtagen. Jag är jätte nöjd med resultatet och det hände lite mer med köket nu när vi fått handtag på plats.
 
Här kommer en bättre bild på barnens allrum
Köket
 
Idag tog jag äntligen tag i träningen och gick en pw på 50 min men mina skor höll på att ha av min hälsena eller det kändes som det i alla fall. Så om jag ska palla att gå ut och gå så behöver jag nya skor vilket jag köpte idag. Tanken var att jag skulle köpa egna adidasbyxor då jag bor i min mans så ofta jag får chansen men det fanns inga svarta kvar så jag kikade på skor istället och hittade ett par perfekta. Nu måste jag bara hålla igång med promenader så skorna kommer till användning.