150725

Vi vart ju klara med garaget för ett tag sen men porten kom aldrig i för vi saknade motorn men nu är garaget helt komplett. Jag målade klart hela garaget förra året och nu målade jag bara omfattningen som skulle sitta på plats. Vi har "moderna" foder vilket innebär att dom sitter på insida mot fönster och inte på utsida på panelen så jag ville att omfattningen skulle ha likadan stil. Att hitta en omfattning som passade var inte lätt för väggarna är tjocka tack vore all isolering så vi fick leta ett tag innan vi hittade något som passade. Men jag fick som jag ville ha det och nu går garage och hus i samma stil. Jag/vi är nöjda med resultatet och garaget funkar som ett förråd ett stort förråd =). Garaget är totalt på 30 kvm så vi har mycket förvaringsyta och det kan behövas med tanke på hur jag hamstrar saker. 

Garaget innan vi fick dit omfattningen/foder

Nu när garaget är helt klart