150119

I fredags när jag kom upp till huset så satt kaklet i köket och vilken skillnad det blev på en gång. Är så nöjd över kakel valet i köket och denna vecka så kommer el också sätta sina eluttag.
 
Det el har kvar nu är några fönsterspottar och några få strömbrytare som ska upp sen är dom helt klara. Rör började idag och ska vara klara denna vecka och jag hoppas platt också är nästan helt klar i veckan. Jag har i alla fall mailat vår KA och bokat in slutmöte och datumet blev den 6/2 och jag hoppas kommunen kan då. Nu är det inte långt kvar tills vi får flytta och som vi längtar. Bo stort,alldeles nytt och precis som vi vill ha det. Längtar tills vi får se klinkersen i stora badrummet och hur det kommer se ut med inredningen för det är svårt när man bara har en bild i huvudet hur det kan se ut.
 
Igår täckte jag av golvet och vilken skillnad det blir på köket så fort man får se golv och inte skyddspappen