150115

Dagen började bra... Bilen ville inte starta så jag fick ringa en bärgare som kunde hjälpa mig få igång den för batteriet var helt dött. Bilen började strula sen vi lagade dieselvärmaren så nu blir det att få tag på volvo och kolla vad som kan vara problem med batteriet. Så idag är jag så sugen på att byta in bilarna och ta ut nya men mannen är tyvärr inte lika sugen som en annan.
 
Nu händer det saker i huset varje dag och jag är så nöjd med resultatet. El kör för fullt denna vecka och det sitter redan eluttag, elskåp, spottarna är det borrat för och på fredag är det nog klart i hela huset. Platt kör stora badrummet denna vecka och nästa vecka kommer nog kök och hall vara klart. Jag har bokat besiktning till V.5 och jag hoppas min tidsplan håller för det är inte mycket kvar nu i huset.
 
Här kommer bilder på hur det ser ut idag =)
 
Kaklet i vårt badrum
 

Termostaten för golvvärme
 
Våra eluttag

Barnens badrum

Diskmaskin och luckan är på plats
 
Igår beställde vi hem duschvägg till vårt badrum och kranen till tvättstugan så nu är det inte mycket mer som måste handlas hem. Jag hoppas hinna iväg och köpa spolknapparna till våra toaletter och lite lister som ska ligga på golvet.
Duschväggen som är beställd
 
Kranen som kommer sitta i tvättstugan