150829

Igår åkte mannen iväg på en golfresa med sina kompisar och kommer inte hem förrens på måndag. Det är tomt här hemma för jag är så van att alltid ha honom nära men tur att dagarna går fort. Som tur var kom min bästa vän över på lite tacos igår och höll mig sällskap. Vi pratade på som aldrig förr och har redan planerat in en dag i Västerås nästa helg och äta god mat. 

Jag har letat en korg för alla filtar och hittade den perfekta på ellos som klickades hem. Hade fått en kod som gav 40% i rabatt och gratis frakt så jag kunde inte låta bli. Är jätte nöjd med korgen och nu får jag äntligen bort alla filtat från soffan. 



Jag passade även på att beställa hem mat och få det levererat till dörren och vilken lyx. Slippa åka till affären och glömma hälften som ska med hem så nu har vi mat för 1 vecka och jag slipper stressen att hinna iväg och handla och planera mat varje dag.