150804

Då var man 1 år äldre och kanske lite klokare. Presenten får mannen och barnen var att jag fick åka och köpa den väska jag vill ha och jag har kollat på lite olika. Så svårt att välja för ena stunden vill jag ha en liten smidig sen vill jag ha en lite större men det står mellan en Michael Kors eller Marc Jacobs men ska klämma och känna innan jag bestämmer mig helt.
 
Fick mig en liten överraskning när jag kom hem igår då mannen och barnen hade köpt ett bigarråträd och blommor till mig. Vi har pratat om att plantera ett träd på baksidan så nu vart det på min födelsedag och det ska bli spännande att se trädet växa till sig.
 

Nu har vi gjort om lite i hallen och vi är nöjda med resultatet. I början hade vi lådor under sittbänken men barnen sparkade hela tiden på lådorna så jag fick torka av dom typ jämt så nu köpte vi förvaringslådor och satte på väggen där vi lagt kepsar, handskar och mössor. Jag köpte även hem en veckoplanerare som det står mån-sön på och räcker för ca 5 veckor och det är min räddare i nöden. Den är redan helt full och skriver jag inte upp vad som händer där så glömmer jag bort 90 % av allt som vi har inplanerat. Det är mycket nu i augusti och mannen är inte ledig en helg men tur är det bara denna månad sen hoppas jag på att han kommer vara hemma mycket mer.
 
Hallen innan

Hallen idag