160920

Igår startade äntligen projektet framsida. Vi har velat i nästan 1 år på hur vi ska ha det och det har inte varit lätt att ta ett beslut. Jag tror det vi valt nu kommer att bli så bra men det vet man aldrig innan allt är klart. Firman som gör jobbet åt oss tror det tar ca 7 dagar innan allt är helt färdigt och jag längtar ihjäl mig just nu. När framsidan är klar så är det bara mannens "lilla" projekt kvar sen är tomten helt klar. Då har jag inte räknat med saker som vi vill köpa hem dock. Vi har förberett för bubbelkopp och den får komma senare för nu vill jag ut och resa innan vi lägger mer pengar på huset.
 
Såhär ser framsidan ut just nu
 

Så fort framsidan är klar kommer jag uppdatera med nya bilder. Hela helhetsintrycket kommer bli så bra och det kommer kännas som ett helt nytt hus.