150528

Man kan inte direkt påstå att man är sysslolös när man kommer hem efter jobbet. Så fort jag klev innanför dörren igår var det bara att starta två maskiner tvätt, plocka undan i hela huset, starta diskmaskinen, dammsuga och laga mat fast jag hellre bara vilja slänga mig på soffan och inte göra ett skit. Hade jag inte haft barnen så hade jag aldrig lagat middag. Hatar att laga mat och är så trött på mat men det syns inte på kroppen ;).
 
Nu har äntligen jorden kommit till tomten och igår kom ca 80 ton jord och idag kommer lika mycket. Jag hade mängdat att vi skulle behöva ca 100 kubik jord men vi kommer behöva ca 20 kubik till tror vi. Bara att få jord på bak och framsidan kommer göra att tomten kommer se så mycket roligare ut. Så nästa fredag ska vi rulla ut massor med gräs =)
 

Jag måste jaga på mannen lite så han köper hem material till omfattningen till garaget så vi kan såga upp hålet och börja använda porten. Mannen har fått i motorn så nu funkar i alla fall allt som det ska.
 

Min fina ljusstake jag "lånat" av min syster. (Den kommer hon aldrig få tillbaka)