151202

Nu har vi äntligen gått in i decembermånad och jag har börjat räkna ner dagar tills jag går på ledighet. Hade tänkt att gå redan den 19/12 men barnen går i skolan till den 21/12 så jag jobbar den dagen också sen går vi på julledigt och är hemma till den 8/1 som det ser ut nu. Ska bli så skönt att bara få vara hemma och få vila lite och ta igen lite tid som man knappt har nu. Har lite saker på att göra listan men då vi aldrig är lediga så hinns inget med tyvärr men känns som bra projekt att ta tag i under ledigheten.
 
Jag sitter fortfarande och drömmer om ett nytt hus men inget är bestämt. Vissa dagar vill vi flytta medans andra vill vi bo kvar. Jag älskar vårt hus men lite större skulle inte skada. Det finns mycket i vårt hus som jag skulle ta med mig ifall vi byggde ett nytt men medans jag fortfarande bara drömmer om detta så följer jag en hel del konton på instagram och spar bilder på hus som jag gillar. Detta är vad jag fastnat för just nu och så min stil. En stor kub med stora fönster och en modern känsla.
 
 
En trappa och ett badrum som jag fastnat för