150323

Någon berömd bloggerska kommer jag aldrig bli för shit vad dålig jag är på att skriva. Händer inte så mycket roligt i livet känns det som. Det ända man gör är jobbar, städar, tvättar, lagar mat, tar hand om barnen och typ sover. Inte ens helgerna hinner man njuta av tyvärr förutom helgen som var för då vart det shopping med min underbara vän både lördag och söndag. Nu har jag fått hem en ny matta till matbordet, hylla till tvättstugan, rullgardin till min klk och en veckoplanerare till hallen. Men klistret på veckoplaneraren är sådär så den släpper hela tiden så antingen får jag limma skiten eller så får jag köpa grafitfärg och måla en ruta istället.
 
Nu har i alla fall klockan och väggdekoren kommit upp i vardagsrummet och det blev skillnad direkt. Nu måste jag bara komma på vilken färg jag vill ha på kuddar sen är vardagsrummet snart klart. Kabelränna införskaffades också för nu har tvn åkt upp på väggen så kablar ska döljas. Skulle nog fått plats med en lite större tv ändå =)
 
Före
Efter
Före

Efter
Före
Efter