150217

Nu börjar vi äntligen få en vardag hemma och njuta av att bara kunna komma hem och inte ha en massa måsten hela tiden. Det som står på min att göra lista är att få lgh tömd och städad så på lördag blir det att åka upp tidigt och börja så jag blir klar i helgen.
 
Denna vecka blir det att lägga om byggkreditivet till ett huslån så vi väntar fortfarande på värderingen från mäklaren och det tar lite tid tyvärr. Innan vi ska till banken så skulle värderingen vara klar men jag vill veta nu.
 
Annars händer det inte så mycket spännande tyvärr. Vår sittbänk till hallen har kommit så nu börjar det bli ordning där och jag börjar äntligen få tid till att träna så nu ska jag bara bestämma vilka dagar som passar bäst så jag kan ta mig till gymmet.
 
Blommor har jag nu hämtat från lgh och vilken skillnad det blir så fort blommor står i fönstret. Vi har valt att inte ha gardiner i vardagsrummet så blommor gör en hel del. Nu hoppas jag bara mina orkidéer överlever och trivs i vardagsrummet.
 

Vår fina bänk i hallen