150921

I fredags började jag med Linus fondvägg och den vart jätte fin och när jag ändå höll på med att måla så målade jag om alla trösklar igen. Måste köpa något som gör att trösklarna är lite mer slittåliga så färgen håller. Att måla inne är bara roligt när man ser vilken skillnad det blir så nu är bägga barnens rum klara. Linus fick någon idé att börja rensa ut sina saker för han vill sälja på loppis så nu har han nästan inget kvar vilket jag tycker är helt ok för handleder inte ens med 80 % av sakerna som ligger i hans lådor. 
 
 

Vi var till Ikea i lördags för att köpa möbler till Philips rum men vi kom hem med inget alls. Det är bättre att han får följa med och bestämma själv hur han vill ha det. Jag ska även måtta upp hans rum så vi får se att möblerna får plats utan att allt står på varandra. Har äntligen tagit bild på hur det vart med gardiner i sovrummet. 
 

Igår kom min familj på lite fika eftersom jag fyllt år så jag har städat och fått hjälp av min syster att baka. Hemmet var rent och fint ett tag i alla fall =). Städade efter att alla åkte hem igår så det är fortfarande rent hemma och jag hoppas vi kan hålla i detta nu. Det är så mycket roligare att komma hem när det är rent och fint en ett enda stort kaos överallt.