150609

Idag hade barnen skolavslutning så både jag och mannen var hemma för att kolla på våra fina pojkar när dom nu går på "sommarlov". Vi jobbar 4 veckor till sen ska barnen få vara hemma med oss i 4 veckor och vad jag ska sova och inte göra något speciellt.

Då vi ändå skulle vara hemma så hade vi planerat att tömma kärran, rensa på tomten, slänga gräset som blev över och slänga alla pallar så när vi kom hem från jobbet igår fick vi en chock för min svärfar hade fixat allt detta åt oss redan. Känslan att ha tid över till annat idag var helt underbar. 

Direkt efter avslutningen så åkte vi hem och fikade sen vart det lunch på stan. Min mamma, syster, systerson, svärfar, man och våra barn var med och åt och vilket underbart väder vi hade. Vår äldsta son åkte med min mamma hem ett par dagar så när vi fick lite tid över så har vi sågat upp hålet till garaget, målat omfattningarna, slängt skräp, fixat med gruset på baksidan och vattnat gräset. Älskar dagar när man hinner med massor och jag är så glad att vara gift med en man som är händig och fixar saker här hemma så fort vi kommer på saker som måste göras. 




Såhär ser det ut med porten och nu när insidan är helt klar i garaget. Dock lite rörigt men äh det är ju ett garage