150723

Igår hade vi en dag med att bocka av saker på listan som måste göras. Vi har små bättringssaker på väggar som ska fixas efter att vi höjde överskåpen så fick vi skruvmärken som ska spacklas och målas över. Vi köpte hem färg och sen åkte vi en sväng till Västerås. Jag har beställt hem "tavlor" utan ramar så vi skulle in på Ikea för att köpa hem två stycken men min man var lite shoppingsugen så vi kom hem med en hel vagn med saker så istället för 200 kr för ramarna så landade vi på 3300. Vi hade tur för ramarna jag ville ha var nedsänkta till 99 kr st istället för 249 kr men vita så det fick bli vita ramar istället för svarta. Men nu fick vi hem saker vi kollat på och jag har varit inne ett tag på inte ha gardiner men igår hittade vi fina vita till vardagsrummet så dom fick följa med hem. Just nu är det ett kaos hemma hos oss men vi har semester 1 1/2 vecka till så innan denna helg är slut ska vi vara klara med allt. Jag älskar att få fixa saker här hemma och när man ser vilken skillnad det blir är den bästa känslan. Nu ska jag fixa klart mig och sonen sen ska vi till min mamma och umgås lite.