150714

Borta bra men hemma bäst. Känslan när man närmar sig hemmet är obeskrivlig. Visst det är skönt att vara borta men att få komma hem till sitt eget är underbart. Vi kom hem runt 18:30 idag och när jag såg vår gräsmatta så fick jag mig ett skratt. Snacka om att vår gräsmatta växer bra för gräset var helt galet långt så mannen fick börja med att rensa ogräs längst sidorna och sen klippa gräset. Han får klippa det i två omgångar med olika längder för det blir för tungt för gräsklipparen att klippa rätt längd på en gång. 




Jag började med att packa ur bilen och starta tvättmaskinerna på en gång för efter att ha varit på resande fot i 11 dagar så lyckades vi samla på oss en hel del tvätt. Jag hade en tanke först på att börja röja undan och städa huset men jag har verkligen ingen ork idag. Tänkte somna i tid idag och sen städa imorgon istället. Kommer att ta ett par timmar men så skönt när det är klart. När jag är klar med städningen så ska jag ut till min mamma och systrar så barnen får leka lite och jag snacka skit =). Var ett tag sen vi sågs eller någon vecka men snart har vi semester alla samtidigt då kan vi träffas mer.