150209

Redan måndag och helgen gick fortare än vanligt. I fredags började vi med att åka till huset och montera möbler som vi köpt hem sen var det bara att åka till lgh och fortsätta packa. Att man aldrig lär sig när det gäller att börja packa i tid. Jag tyckte inte vi hade så mycket möbler men det hade vi tydligen för vi fick åka två vändor med fullt släp och fulla bilar med saker. Vi hade flytthjälp av mannens kompisar och det är vi så tacksamma för. Grabbarna bar alla saker och jag tog fram och sen i huset fick jag peka vart allt skulle stå. Flytten tog ca 2 timmar och känslan av att vi bor i huset är underbar men på ett sätt konstigt för det känns fortfarande overkligt.
 
Barnen var borta hela helgen så vi kunde komma i ordning lite grann och vi har hunnit en bit. Barnens rum är färdiga och deras allrum är nästan klart. Jag har en hel del kartonger som ska packas upp och massor med kläder som ska läggas in i klädkammaren. Måste bli klara innan onsdag för då kommer en mäklare upp för att värdera huset så vi kan lägga om allt till ett bolån. Är lite nervös över hur mycket huset kan vara värt men jag hoppas på en bra värdering men det är så svårt att veta.
 
Blir bara en bild på vårt vardagsrum och hur barnens golv ser ut för nu är det bara ett stort kaos i resten av huset =/