150824

När vi planerade huset ville jag ha klarglas på entrédörren för att få in ljus i hallen och det lilla glaset har gjort mycket. Mannen ville ha frostat för att ingen skulle kunna se in men jag stod på mig och fick min vilja igenom. Men tyvärr hade mannen rätt och grannbarnen hängde på glaset och kikade in hela tiden så vi valde att frosta glaset. Känns lite halvjobbigt att grannarna ska sitta och glo in i huset medans våra barn ska göra sig klara för att kunna gå ut. 


Frostningen vart jätte bra men hallen vart lite mörk tyvärr men nu slipper vi känna att alla tittar in på vad vi gör. Nu måste jag bara tjata för att få upp gardinfästen så jag kan hänga gardiner i sovrummet. 
#1 - - L:

Hur gjorde ni detta? Mha någon plastfilm?

Svar: Hej! Vi köpte en frostad fönsterfilmrulle som vi klippte till och satte upp. Jätte smidigt och den sitter jätte bra på rutan. Köpt på Clas Ohlson för 99 kr =)
http://m.clasohlson.com/se/Fönsterfilm/34-1432-1
Madeleine Eriksson