150803

Augusti är redan här och idag var det första jobbdagen. Haft lite ångest att semestern redan är slut men det är skönt med rutiner igen och få barnen i säng någorlunda bra tid. Idag gick det lätt att komma upp men så är det alltid första dagen blir jobbigare senare i veckan och jag längtar redan till helgen. 

Innan semestern tog slut så hann vi med det sista lilla som stört mig här hemma. Ena karusellskåpet är äntligen fixat och nu får jag ut hyllorna hela vägen utan att dom tar i någonstans. När vi fick köket så skickade ballongslöv fel karusellskåp och efter några mail fick vi hem rätt hyllor så min man fick göra egna hål efter ritning. Ena skåpet vart inte hundra så varje gång jag skulle dra ut hyllorna så tog dom i stommen men nu går det att dra ut hyllorna hela vägen. Älskar mina hörnskåp för man får plats med mycket och man ser vad som finns där i. 


Köpte ett ställ för kastrullocken på Ikea så nu skramlar det inte så fort man rör hyllorna och jag ser lättare vilket lock jag ska ha på en gång istället för att lyfta på alla innan jag hittar rätt.