140819

Letar inspiration till huset men det är så svårt. Jag har nu hittat kakel som jag kan tänka mig bakom kaminen men vill ha mer åt det svarta hållet. Den 2-5 oktober är det hem och villa mässan så jag planerar att åka dit med min syster och hoppas på att göra några klipp. Jag måste köpa blandare till badrummen, duschset och golvbrunnar så jag hoppas det finns bra urval av saker som jag vill ha. Det är också bak & chokladfestivalen samtidigt så jag ska passa på att smaka en massa gott. Att det ska vara så svårt att hitta något som faller en i smaken för jag måste hela tiden tänka att färgen på kakel och klinkers ska funka om ca 10 år också. Det är inte direkt det lättaste att börja kakla om ett badrum när man har tröttnat på färgen. Klinkers till hallen är bestämt och vilken färg det kommer bli på fogen om jag nu får bestämma det sen har jag hittat super fina lampor som jag vill ha till köket. Vet inte om jag ska ha 2 eller 3 st så det måste jag fundera vidare på.
 
Ungefär såhär vill jag ha det på väggen bakom braskaminen
 
 
Min underbara lampa till köket
 
Denna ljusstake önskar jag mig i julklapp. Kanske kan sno syrrans utan att hon märker något =)